• agressiivne

    Agressiivne müük

    Agressiivseks loetakse müügitegevust, mis piirab oluliselt valikuvabadust ja mõjutab tegema

    Loe »
  • tervistavad

    Ravivad tooted

    Selles kategoorias on sõnamängud eriti levinud. Kuna toote reklaamimine tõestamata

    Loe »
  • tarbijamangud

    Petlikud tarbijamängud

    Võimalus võita auhind või saada „kaubaga kaasa kingitus“ on levinud

    Loe »
  • imetooted

    Imetooted

    Nii internetist kui ka kauplustest leiad pakkumisi toodete ja teenuste

    Loe »
  • parimhind

    „Parim“, „Piiramatu“, „Alati“, „Tasuta“

    Iga reklaami eesmärk on pakutavat kaupa Sulle parimast küljest näidata,

    Loe »
  • kaubandus

    „Kuni kaupa jätkub“, „Ainult täna“, „Allahindlus kuni 70%“

    Sooduspakkumiste juurest leiad sageli märkuse „kuni kaupa jätkub“ mis ergutab

    Loe »